Доповнення до протоколу №3
Зборів Керівництва РАДФОРМ та Орендарів
Дата: 02.02.2024 р.
Місце проведення: кабінет заступника РАДФОРМ
Присутні:1. Шанайца Олександр — Директор РАДФОРМ.2. Баженов Сергій — Заступник директора РАДФОРМ.3. Данієлян Наталя — Головний бухгалтер РАДФОРМ
Основні пункти обговорення
- Питання неузгодженого користування електроенергією, не сплатою боргів орендарем Фроловим М.С.
- Питання торгових павільйонів, які псують естетичний вигляд ринку РАДФОРМ.
- Участь ФОП Цибуленко та ФОП Терещенко в суспільному ремонті доріг. Та з’ясування юридичних підстав знаходження будівель на території прилеглій до ринку.
Рішення зборів
1. Адміністрація ринку розглянула питання неузгодженого підключення електроживлення та боргів за орендарем Фроловим М.С..Вирішила: - Надати можливість у строк до 06.02.2024р. погодити та підписати договір оренди та сплатити борги згідно з підписаним нового договору оренди.
- Ознайомити орендаря з правом власності на дану споруду за ТОВ “РАДФОРМ” та повторно пояснити його права згідно з новим договору та старого.
- У разі відмови підписання нового договору оренди та сплати боргів, нарахувати сплатити оренду за дане приміщення згідно з договором 2022 року у повному обсязі за 2022-2023р. за ціною 106,65 грн, а саме за 22 місяці*117м2*106,65 = 274517,10 грн. за 1м2. до 07 лютого 2024р.
- У разі відсутності оплати організувати виселення орендаря з подальшим стягненням суми боргу в судовому порядку.
2. Адміністрація ринку розглянула питання не естетичного вигляду павільйонів №135, 136, 137, 138/1,139, 149. Вирішила: зв’язатися з орендарем торгових павільйонів що псують естетичний вигляд ринку “РАДФОРМ
”, а саме №135, 136, 137, 138/1,139, 149. У разі відмови підписання договору оренди та приведення павільйонів в естетичний вигляд зробити демонтаж даних павільйонів у строк до 16.02.2024р. Підготувати відповідні документи.Баженову підготувати перелік не естетичних магазинів та МАФ які псують архітектуру ринку та не працюють з метою узгодження їх з робочою групою та подальшому демонтажу.Перелік питань які плануються розглядати на 09.02.2024р.
1. Звіт по заборгованості орендарями:- за спожиту електроенергію
- за оренду
- за договором сервітуту
Відповідальний — Данієлян Н.2. Затвердження переліку боржників, котрі не підписали договір оренди, та надати довідку про перерахунок боргу за договорами 2020р. за ціною 106,65 грн. за 1.м.кв. за період 2022-2023 рр. та передачі необхідних документів до юридичного відділу з метою стягнення цієї заборгованості у судовому порядку.Відповідальний — головний бухгалтер.3. У зв'язку з тим, що дорогами на території ринку користуються також ФОП Терещенко і ФОП Цибуленко, з’ясувати чи мають дані ФОПи право власності на будівлі, котрі займають. У разі, якщо таке право власності є направити листа з пропозицією прийняти у ремонті дороги, тому, що дані будівлі є прилеглими до фасаду території ринку. Якщо права власності немає ставити питання звільнення фасадної частини ринку.4. Поновлення прибирання території.Відповідальний — Баженов С.В.5. Підключення орендарів до електромережі, які сплатили заборгованість.Відповідальний Баженов С.В.6. Можливість підключення або відключення блоками споруд орендарів боржників.Відповідальний — Баженов С.В.7. Розгляд додаткового тарифу та витрат пов'язаних з підключенням та відключенням боржників.Відповідальний — Баженов С.В.8. Розгляд витрат з відновлення дороги.Відповідальний — Баженов С.В.9. Звіт з підписання договорів з Фроловим.Відповідальний — Баженов С.В.10. Звіт з відновлення або демонтажу павільйонів №135, 136, 137, 138/1,139, 149. Відповідальний — Баженов С.В.11. Звіт з підписання нових договорів сервітуту та участі у користувачів дороги у її відновленні.Відповідальний — Баженов С.В.12. Розгляд переліку не естетичних магазинів та МАФ які псують архітектуру ринку та не працюють.Відповідальний — Баженов С.В.13. Розгляд сумісної програми Е відновлення.Відповідальний — Данієлян Н.Голова зборів ____________________________________Шанайца О.С.
Секретар_________________________________________ Баженов С.В.