РАДФОРМ



Новий етап відродження вашого бізнесу. Створення перспектив — разом відновимо успішне МАЙБУТНЄ!

Протокол № 3

Зборів керівництва РАДФОРМ та орендарів

Дата: 02.02.2024 р.


Місце проведення: кабінет заступника РАДФОРМ

Присутні:
1. Шанайца Олександр — Директор РАДФОРМ.
2. Баженов Сергій — Заступник директора РАДФОРМ.
3. Майорович Дмитро — Представник торгового майданчика.
4. Туз Віктор — Представник торгового майданчика.
5. Руденко Валерій — Представник торгового майданчика.
6. Колесніченко Віталій — Співкористувач земельної ділянки.
7. Заболотній Федір — Співкористувач земельної ділянки.

Основні пункти обговорення

  1. Питання погодження ціни на користування землею згідно договору сервітуту для подальшого формування фонду на ремонт доріг на території ринку.
  2. Питання власності споруд та будівель на ринку.
  3. Питання загальної концепції ринку та подальшого статусу непрацюючих споруд та МАФ на ринку.
  4. Питання зміни терміну дії договору оренди та акту прийому передачі.
  5. Питання поточною ситуацією по заборгованості за електроенергію, за оренду та договору сервітуту.
  6. Питання стосовно калькуляції 1 м² торгової площі у лютому 2024р., а саме можливості сплатити за охорону ринку.
  7. Питання продажу товарів орендарів через програму е відновлення.

Рішення зборів

1. Згідно обговорення питання з власниками які підпадають під дію сервітуту. Вирішили зменшити ціну за користування проїздами з 6000, 00 грн. до 4000,00 грн. в місяць згідно договору сервітуту.

  • Вирішили направити лист та проект договору сервітуту до усіх співкористувачів проїздами з ціллю подальшого підписання договору та сплати згідно договору сервітуту.
  • Провести переговори по спільному ремонту частини дороги з усіма співкористувачами доріг, та узгодити їх участь у ремонті дороги.

2. Робоча група розглянула питання власності споруд та будівель на ринку. З цього питання було з’ясовано, що права власності на дані будівлі не є можливим, тому, що користувачі даної земельної ділянки не мають права на забудову, яке надалі оформляється в право власності та усі забудови це є МАФ.

3. Робоча група розглянула питання про подальший статус непрацюючих споруд та МАФ на ринку і прийняла рішення що усі споруди та МАФ які узгодили та підписали договір оренди будуть працювати та не підлягають демонтажу або знесенню.

Керівництво ринку ще раз нагадувало, що зацікавлено в розвитку ринку. Подальша концепція розвитку ринку буду узгоджуватися з представниками орендарів. Питання по непрацюючим магазинам буде розглянуто на наступних зборах.

4. Робоча група розглянула можливість змінити термін дії договору оренди. З’ясували, що договір має автоматичну пролонгацію, та умови розірвання договору.
Мойорович Д. підтвердив, що умови даного договору типові та використовуються на ринках. З’ясували, що акти прийому-передачі об'єкта оренди стандартна практика і є юридично правильними.
Вирішили: затвердили останній проєкт договору та акт прийому передачі, підписувати договір і акти в наявному вигляді. Заступнику директора провести роз’яснення з цього питання індивідуально за бажанням орендарям.

5. Робоча група ознайомилась з боржниками за оренду, спожиту електроенергію та договору сервітуту.
  • Обговорили можливість термінового погашення та гарантій сплати даного боргу.
  • Приняли рішення донести інформацію до кожного Орендаря про чітку позицію Орендодавця що, не буде постачатись електроенергія до повного погашення орендарями боргів за спожиту електроенергію (без урахування січня 2024р.) та оренду за січень 2024 р.
  • Робоча група ознайомилася з боргами Компанія Сава П П ВТФ за спожиту електроенергію. Обговорили можливість термінового погашення та гарантій сплати даного боргу.
  • Заслухали: представника Компанія Сава П П ВТФ.
  • Вирішили, що компанія Сава П П ВТФ надасть Гарантійного листа про погашення боргу за спожиту електроенергію у сумі 18 317,32 грн. з вказаним строком до 08.02.2024 р. та плати за користування землею з вказаним строком до 14.02.2024 р.
6. Робоча група розглянула калькуляцію на лютий 2024р.
Вирішила: у зв’язку з важким матеріальним становищем не охороняти ринок у лютому і не змінювати ціну 1 м². Тобто ціна у лютому за 1 м² торгової площі становитиме 72,00 грн. До даного питання вирішили повернутися у березні.

7. Компанія «Строй експрес» повідомила, що пройшла акредитацію по продажу товарів через програму Е відновлення.

Адміністрація ринку вирішила: з метою збільшення продажів та товарообігу розробити сумісну програму з компанією «Строй експрес» та запропонувати її орендарям. Головному бухгалтеру підготувати дану програму та надати на розгляд на наступні збори.

Голова зборів ____________________________________Шанайца О.С.


Секретар_________________________________________ Баженов С.В.

Доповнення до протоколу №3

Зборів Керівництва РАДФОРМ та Орендарів

Дата: 02.02.2024 р.


Місце проведення: кабінет заступника РАДФОРМ

Присутні:
1. Шанайца Олександр — Директор РАДФОРМ.
2. Баженов Сергій — Заступник директора РАДФОРМ.
3. Данієлян Наталя — Головний бухгалтер РАДФОРМ

Основні пункти обговорення

  1. Питання неузгодженого користування електроенергією, не сплатою боргів орендарем Фроловим М.С.
  2. Питання торгових павільйонів, які псують естетичний вигляд ринку РАДФОРМ.
  3. Участь ФОП Цибуленко та ФОП Терещенко в суспільному ремонті доріг. Та з’ясування юридичних підстав знаходження будівель на території прилеглій до ринку.

Рішення зборів

1. Адміністрація ринку розглянула питання неузгодженого підключення електроживлення та боргів за орендарем Фроловим М.С..
Вирішила:
  • Надати можливість у строк до 06.02.2024р. погодити та підписати договір оренди та сплатити борги згідно з підписаним нового договору оренди.
  • Ознайомити орендаря з правом власності на дану споруду за ТОВ “РАДФОРМ” та повторно пояснити його права згідно з новим договору та старого.
  • У разі відмови підписання нового договору оренди та сплати боргів, нарахувати сплатити оренду за дане приміщення згідно з договором 2022 року у повному обсязі за 2022-2023р. за ціною 106,65 грн, а саме за 22 місяці*117м2*106,65 = 274517,10 грн. за 1м2. до 07 лютого 2024р.
  • У разі відсутності оплати організувати виселення орендаря з подальшим стягненням суми боргу в судовому порядку.

2. Адміністрація ринку розглянула питання не естетичного вигляду павільйонів №135, 136, 137, 138/1,139, 149.
Вирішила: зв’язатися з орендарем торгових павільйонів що псують естетичний вигляд ринку “РАДФОРМ”, а саме №135, 136, 137, 138/1,139, 149. У разі відмови підписання договору оренди та приведення павільйонів в естетичний вигляд зробити демонтаж даних павільйонів у строк до 16.02.2024р. Підготувати відповідні документи.
Баженову підготувати перелік не естетичних магазинів та МАФ які псують архітектуру ринку та не працюють з метою узгодження їх з робочою групою та подальшому демонтажу.

Перелік питань які плануються розглядати на 09.02.2024р.

1. Звіт по заборгованості орендарями:
  • за спожиту електроенергію
  • за оренду
  • за договором сервітуту
Відповідальний — Данієлян Н.

2. Затвердження переліку боржників, котрі не підписали договір оренди, та надати довідку про перерахунок боргу за договорами 2020р. за ціною 106,65 грн. за 1.м.кв. за період 2022-2023 рр. та передачі необхідних документів до юридичного відділу з метою стягнення цієї заборгованості у судовому порядку.
Відповідальний — головний бухгалтер.

3. У зв'язку з тим, що дорогами на території ринку користуються також ФОП Терещенко і ФОП Цибуленко, з’ясувати чи мають дані ФОПи право власності на будівлі, котрі займають. У разі, якщо таке право власності є направити листа з пропозицією прийняти у ремонті дороги, тому, що дані будівлі є прилеглими до фасаду території ринку. Якщо права власності немає ставити питання звільнення фасадної частини ринку.

4. Поновлення прибирання території.
Відповідальний — Баженов С.В.

5. Підключення орендарів до електромережі, які сплатили заборгованість.
Відповідальний Баженов С.В.

6. Можливість підключення або відключення блоками споруд орендарів боржників.
Відповідальний — Баженов С.В.

7. Розгляд додаткового тарифу та витрат пов'язаних з підключенням та відключенням боржників.
Відповідальний — Баженов С.В.

8. Розгляд витрат з відновлення дороги.
Відповідальний — Баженов С.В.

9. Звіт з підписання договорів з Фроловим.
Відповідальний — Баженов С.В.

10. Звіт з відновлення або демонтажу павільйонів №135, 136, 137, 138/1,139, 149. Відповідальний — Баженов С.В.

11. Звіт з підписання нових договорів сервітуту та участі у користувачів дороги у її відновленні.
Відповідальний — Баженов С.В.

12. Розгляд переліку не естетичних магазинів та МАФ які псують архітектуру ринку та не працюють.
Відповідальний — Баженов С.В.

13. Розгляд сумісної програми Е відновлення.
Відповідальний — Данієлян Н.

Голова зборів ____________________________________Шанайца О.С.


Секретар_________________________________________ Баженов С.В.

Зворотний зв'язок

Якщо у Вас є додаткові запитання або хочете дізнатися більш детальну інформацію з питання, що цікавить, залиште номер телефону для зворотного зв'язку.