РАДФОРМ



Новий етап відродження вашого бізнесу. Створення перспектив — разом відновимо успішне МАЙБУТНЄ!

Протокол № 4

Зборів керівництва РАДФОРМ та орендарів

Дата: 09.02.2024 р.


Місце проведення: кабінет заступника РАДФОРМ

Присутні:
1. Шанайца Олександр — Директор РАДФОРМ.
2. Баженов Сергій — Заступник директора РАДФОРМ.
3. Туз Віктор — Представник торгового майданчика.
4. Руденко Валерій — Представник торгового майданчика.
5. Солоділова Світлана — Представник торгового майданчика.

Основні пункти обговорення

1. Питання неузгодженого користування електроенергією, не сплата боргів орендарем Фроловим М. С. Звіт по підписанню договорів з Фроловим. Відповідальний — Баженов С.В.

По даному питанню:

Шанайца індивідуально провів співбесіду з орендарем Фролом. Всі питання були з’ясовані.
Борги Орендар сплатив в повному обсязі, та зробив передплату на лютий. Окремо дякуємо орендарю Фролову за порозуміння. Баженов доповів, що договір буде підписаний на наступному тижні.

2. Звіт по заборгованості орендарями:
— за спожиту електроенергію
— за оренду
— за договором сервітуту
По даному питанню:
Данієлян надала перелік боржників і витрат, які були понесені адміністрацією у січні місяці та доповіла що електроенергія перед обленерго погашена частково, за рахунок власника, що надав фінансову допомогу. Проте бухгалтер і заступник директора зараз перебувають без заробітної плати.

3. Затвердження переліку боржників, які не підписали договір оренди, та надати довідку про перерахунок боргу за договорами 2021−2022р. по ціні 106,65 грн. за 1.м.кв. за період 2022−2023 рр. та передачі необхідних документів до юридичного відділу з метою стягнення цієї заборгованості у судовому порядку.
Відповідальний — головний бухгалтер.
По даному питанню:
Данієлян надала довідку боржників, де був зроблений перерахунок за 2022−2023 рр. та доповіла, що частково підготувала перелік потрібних документів для передачі до юридичного відділу по стягненню заборгованості.
Баженов: доповів, що передав усім підприємцям листи попередження.
Усі документи по стягненню заборгованості будуть готові на наступне засідання.
Туз запропонував направити довідку у телеграм-групу ринку та пояснив, що поспілкується особисто з орендарями.

4. У зв’язку з тим, що дорогами на території ринку користуються також ФОП Терещенко і ФОП Цибуленко, з’ясувати чи мають дані ФОП право власності на будівлі, які займають. У разі, якщо таке право власності є, направити листа з пропозицією прийняти у ремонті дороги, так як дані будівлі є прилеглими до фасаду території ринку. Якщо права власності немає - ставити питання по звільненню фасадної частини ринку.
По даному питанню:
Баженов доповів, що провів співбесіду з Терещенко і той надав документи на право власності на будівлю і відповів, що готовий взяти участь у відбудові під`їзної дороги.
З ФОП Цибуленко ще не спілкувався особисто. По цьому питанню доповідатиме на наступному засіданні.
Шанайца О.С. розповів, що поспілкується з Адміністрацією району по цьому питанню, щоб Місто також приймало участь у відбудові дороги. Також було розглянуто питання прибирання прилеглої до ринку території.


5. Поновлення прибирання території. Відповідальний Баженов С.В.
По даному питанню:
ТУЗ розповів, що також веде бесіди з підприємцями та на даний час є позитивні рухи по розрахунку за спожиті послуги та електроенергію на що запропонував відкрити туалет.
По цьому питанню Шанайца відповів, що відсьогодні усі послуги будуть поновлені, але якщо до 19.02.24. не будуть погашені усі борги з орендної плати та електроенергії 20.02.24. адміністрація ринку закриває туалет, відключає електроенергію та припиняє послуги з прибирання території до повного погашення всіх боргів. Та змушена буде нарахувати боржникам ще 2 місяці орендної плати за ціною 106,65 грн та передати документи до суду.

6. Підключення орендарів до електромережі, які сплатили заборгованість.
Відповідальний Баженов С.В.
По даному питанню:
Баженов доповів, що не можливо підключати орендарів окремо зі складністю електричних мереж, якщо один сплатив, а сусід ні, то доведеться включати чи виключати усіх. Та запропонував підключати чи відключати блоками — і то зі світлом чи без світла буде лише блок.

7. Розгляд додаткового тарифу та витрат, пов’язаних з підключенням та відключенням боржників. Відповідальний — Баженов С.В.
По даному питанню:
Баженов доповів, що виклик електрика по включенню та відключенню коштує 640 грн.


8. Розгляд витрат по відновленню дороги. Відповідальний — Баженов С.В.
По даному питанню:
Баженов доповів, що зустрівся з підрядними організаціями.
Перша підрядна організація запропонувала ямковий ремонт за ціною 1600 грн за 1 м.кв. — орієнтовно 390 м.кв. ремонту на суму 624 000 грн.
Друга підрядна організація запропонувала зняття старого асфальту з ресайлінгом та улаштування нового асфальту від бордюру до бордюру по ціні 670 грн. за 1 м.кв. — орієнтовно 1000 м.кв. на суму 670 000 грн.

9. Звіт по відновленню або демонтажу павільйонів № 135, 136, 137, 138/1,139, 149. Відповідальний — Баженов С.В.

10. Розгляд сумісної програми Е відновлення. Відповідальний — Данієлян Н.
По даному питанню:
Данієлян з директором компанії Вітекс Ко розглянули питання сумісної торгівлі з орендарями через програму Е-відновлення та виявили неможливим такий варіант через порушення правил бухгалтерського обліку компанії Вітекс Ко.

11. Планування наступних зборів.

Рішення зборів

1. Вирішили продовжити співпрацю з ФОП Фроловим згідно підписаних договорів.


2. Вирішили посилити заходи щодо збору коштів за оренду та електроенергію.


3. Прийняли рішення: остаточно затвердити перелік боржників з метою розрахунку по ціні 106, 65 та передачі до суду по стягненню заборгованості на наступному засіданні. Данієлян надати довідку, кому були вручені «листи щастя».


4. По даному питанню прийняли рішення:

  • ФОП Терещенко готовий брати участь у відбудові під`їзної дороги.
  • 21 Вік готовий брати участь у відбудові дороги.
  • Провести додаткові переговори з ФОП Цибуленко
  • Повести додаткові переговори з Автостоянкою
  • Провести переговори з Адміністрацією району по сумісному ремонту дороги до ринку.
  • Направити листа до КП парки з метою прибирання прилеглої території та підрізки дерев.
  • У понеділок поставити прибиральниць на дільницю під'їзної дороги.
  • Усі працівники двірників повинні бути у сигнальних жилетах

5. По даному питанню прийняли рішення:

  • Поновити усі послуги ринку з 09.02.24р.
  • Данієлян на наступне засідання підготувати звіт по сплаті боржниками орендної плати та електроенергії.

6. По даному питанню прийняли рішення:

  • Замовити в підрядної організації встановлення ящика, лічильника та автомата з підключенням блоку споруд.
  • Витрати по встановленню додаткових засобів обліку та відключення покласти на орендарів.
  • Облік за спожиту електроенергію розрахувати з урахуванням обліку на лічильнику блоку споруд.
  • Провести демонтаж зайвих дротів.
  • Строк до 16.02.24р.

7. По даному питанню прийняли рішення:

Встановити додатковий тариф на індивідуальне включення та відключення 640 грн. на добу. Витрати покласти на орендаря.


8. По даному питанню прийняли рішення:

Розглянути ще раз це питання після обговорення сумісного ремонту з адміністрацією району.


9. По даному питанню:

Робоча група пройшла по території ринку та затвердила мережу магазинів, які повинні бути демонтовані.


10. Прийняли рішення запропонувати орендарям скористатись даною програмою індивідуально за бажанням. Посилання на інструкцію буде опубліковане у телеграм групі ринку.

11. Вирішили: наступні збори провести у четвер, а саме 15 лютого 2024р.


Голова зборів ____________________________________Шанайца О.С.


Секретар_________________________________________ Баженов С.В.

Зворотний зв'язок

Якщо у Вас є додаткові запитання або хочете дізнатися більш детальну інформацію з питання, що цікавить, залиште номер телефону для зворотного зв'язку.