РАДФОРМ



Новий етап відродження вашого бізнесу. Створення перспектив — разом відновимо успішне МАЙБУТНЄ!

Протокол № 5

Зборів керівництва РАДФОРМ та орендарів

Дата: 15.02.2024 р.


Місце проведення: кабінет заступника РАДФОРМ

Присутні:
1. Шанайца Олександр — директор РАДФОРМ.
2. Баженов Сергій — заступник директора РАДФОРМ.
3. Конишева Наталя — представник торгового майданчика.
4. Туз Віктор — представник торгового майданчика.
5. Ведін Олександр — представник торгового майданчика.
6. Колісніченко Віталій — співкористувач доріг.

Основні пункти обговорення

1. Посилення заходів щодо збору коштів за оренду та електроенергію.
Прийняли рішення: кінцево затвердити перелік боржників з метою розрахунку по ціні 106, 65 та передачі до суду по стягненню заборгованості на наступному засіданні. Данієлян надати довідку, кому були вручені «листи щастя». Доповідь Данієлян по даному питанню.

2. Розгляд досудової вимоги та підготовка позовів до господарського суду. Розгляд боргу Ведіна та розгляд його переселення та пільг.

3. Відключення електроенергії всьому ринку, у зв’язку не погашення боргів в повному об'ємі. В понеділок припинити постачання електроживлення та всіх послуг ринку.

4 Розгляд попереднього генплану.

5. Розгляд паркувальних зон для орендарів. Вимога паркуватися на паркомісцях з метою не загороджувати проїжджу частину та створити вигляд заповнення ринку.

6. Розгляд ремонту вивіски «Радформ» на в'їзді.

7. Доповідь Баженова по витратам на роботи по зачищенню території та навантажника.

8. Переселення Колобова та Конишевої при розгляді нових торгівельних місць для них.

9. Розглянути питання про участь у ремонті МАФів орендарів, що постраждали після обстрілу.

10. Обговорення з власниками магазинів питання підсвічування рекламних вивісок, що дивляться на вул. Космонавтів.

11. Розглянули питання:
  • ФОП Терещенко готовий брати участь у відбудові під`їздної дороги.
  • 21 Вік готовий брати участь у відбудові дороги.
  • Провести додаткові переговори з ФОП Цибуленко.
  • Провести додаткові переговори з Автостоянкой.
  • Провести переговори з Адміністрацією района по сумісному ремонту дороги до ринку.
  • Направити листа до КП парки з метою прибирання прилеглої території та підрізки дерев.
  • В понеділок поставити людей на прибирання дільниці під`їздної дороги. Усі працівники двірників повинні бути в сигнальних жилетах.
Доповідь Баженов по даному питання.

12. Поновити усі послуги ринку з 9.02.24р. Данієлян на наступне засідання підготувати звіт по сплаті боржниками орендної плати та електроенергії.
По даному питанню: послуги ринку поновлені, але сплата по боргам за оренду надійшла тільки від Воскевича та Черновола.

13. Замовити в підрядної організації встановлення ящика, лічильника та автомата з підключенням блоку споруд.

Витрати по встановленню додаткових засобів обліку та відключення покласти на орендарів.

Облік за спожиту електроенергію розрахувати з урахуванням обліку на лічильнику блоку споруд.

Провести демонтаж зайвих дротів.

Строк до 16.02.24р.

По даному питанню: замовили розрахунок кошторису, що буде розглянутий на наступному засіданні. Частково дроти демонтовані підрядником.

14. Встановити додатковий тариф на індивідуальне включення та відключення 640 грн. на добу. Витрати покласти на орендаря.

15. Розглянути ще раз це питання після обговорення сумісного ремонту з адміністрацією району. Дане питання після збору всієї інформації буде розглянуто на наступному засіданні.

16. Робоча група пройшла по території ринку та затвердила групу магазинів, які повинні бути демонтовані.

Перша та друга черга демонтована — задача виконана, третя та четверта черга будуть демонтовані після затвердження проміжного генплану та погодження з орендарями місця переселення.

1. Прийняли рішення запропонувати орендарям скористатись даною програмою індивідуально за бажанням. Посилання на інструкцію буде опубліковане у телеграм-групі ринку. Посилання опубліковане.

2. Розглянути можливість взяти у штат працівника, що буде займатись здачею в оренду торгових площ та діловодством.

3. Розгляд дати проведення наступних зборів.


Рішення зборів



1. Затвердили досудові вимоги. У разі не встановлення договірних відносин, направити позови до суду на боржників.
Надати Ведіну можливість реструктуризації боргу у сумі 23 219,00 грн., що утворився до 01.03.22р. та пільговий період по несплаті орендної плати 3 місяці з умовою відновлення орендарем торговельної діяльності.

2. Розглянути на наступних зборах ремонт туалету. Організувати прибирання туалету. Туалет зробити платним — тариф 5,00 грн. У разі наявності боргів за електроенергію та оренду, припиняти послуги з електропостачання блоками. До наступних зборів встановити лічильники та автомати на блоки. Назначити відповідальних за блоки орендарів.

3. Затвердили попередній план розвитку ринку.

4. Прийнято рішення, у зв’язку зі зносом 225 і 142, надати приміщення Конишевій Н. що орендувала Металлоптторг № 133. Підготувати та відправити претензію по боргам Металооптторгу.
Вирішили, що магазин Конишевої № 132 не буде демонтований до побудови нового ряду магазинів. За магазин № 135 буде сплачуватися орендна плата з 01.03.24р.

5. З метою створення візуальної реклами вирішили паркувати автівки орендарів на спеціально відведених для цього паркувальних місцях.


6. Вирішили демонтувати усі рекламні вивіски та стенди, які заважають адміністративно-торговельній будівлі та які є не естетичними.

7. Вирішили: наступні збори провести у п’ятницю, а саме 23 лютого 2024 р. На зборах затвердити калькуляцію на березень 24р.


Голова зборів ____________________________________Шанайца О.С.


Секретар_________________________________________ Баженов С.В.

Зворотний зв'язок

Якщо у Вас є додаткові запитання або хочете дізнатися більш детальну інформацію з питання, що цікавить, залиште номер телефону для зворотного зв'язку.