РАДФОРМ



Новий етап відродження вашого бізнесу. Створення перспектив — разом відновимо успішне МАЙБУТНЄ!

Протокол зборів керівництва РАДФОРМ та орендарів


Дата: 19.01.2024 р.
Місце проведення: кабінет заступника директора РАДФОРМ

Присутні
1. Шанайца Олександр — директор РАДФОРМ.
2. Баженов Сергій — заступник директора РАДФОРМ.
3. Банних Анна — представник торгового майданчика.
4. Конишева Наталія — представник торгового майданчика.
5. Єремєєва Наталія — представник торгового майданчика.
6. Потапенко Віктор — представник торговельного майданчика.
7. Воскевич Антон — представник торговельного майданчика.
8. Самойленко Галина — представник торгового майданчика.

Основні пункти обговорення


1. Подальша Концепція Розвитку РАДФОРМ
  • Учасники зборів представили свої пропозиції та ідеї щодо подальшого розвитку торгового майданчика РАДФОРМ
  • РАДФОРМ висунув свої пропозиції щодо подальшого розвитку через посилений маркетинг і рекламу для підвищення залученості покупців і збільшення продажів

2. Пропозиції щодо Покращень
  • Розчищення в'їздів
  • Ремонт доріг на території РАДФОРМу
  • Оновлення вивісок на в'їздах
  • Відновлення охорони ринку
  • Встановлення біг-бордів біля ринку
  • Встановлення банківського термінала на території РАДФОРМ
  • Ремонт зливової каналізації.Пропозиція з поліпшенням внутрішньої логістики, ефективності складування та обслуговування клієнтів
  • Розв'язання питань з відсутніми власниками магазинів, включно з передачею ключів та актами прийняття-передання для нових орендарів

3. Програма Е-Оновлення
Обговорено подальшу участь РАДФОРМ у програмі Е-Відновлення

4. Рекламна та маркетингова підтримка
  • Зміцнення ділових зв'язків
  • Організація ділових заходів, мережевих зустрічей і семінарів для орендарів, щоб стимулювати співробітництво, обмін досвідом і найкращими практиками
  • Маркетингові заходи
  • Створення єдиного торгівельного онлайн майданчика, куди будуть залучені усі торговельні магазини зі своїми сайтами,
  • Створення можливості для участі торгівельного майданчика у роботі з програмою Е-Оновлення
  • Вибір кандидата з підприємців для подальшого адміністрування торговельного майданчика
  • Підтримка у розробці сайтів та їх просуванню
  • Створення спільних маркетингових ініціатив, таких як тематичні дні продажів, сезонні ярмарки та акції, які допомагають залучити більше відвідувачів на територію
  • Підтримка в плануванні простору
  • Консультації та рекомендації щодо ефективного використання торговельного простору для поліпшення візуального залучення та зручності для покупців
4. Створення Робочої Групи
  • Вирішено створення робочої групи з 3-4 відповідальних осіб з представників орендарів магазинів
  • Кандидатури для включення до групи будуть запропоновані орендарями магазинів
Ціль створення робочої групи
  • Визначення пріоритетів запропонованих змін, наприклад, початковий фокус на ремонті доріг
  • Аналіз доходів та витрат з покращення роботи ринку
  • Колегіальне прийняття рішень з покращення роботи ринку та фінансування витрат пов'язаних з цим
  • Аналіз заборгованостей та колегіальне прийняття рішень по кожному питанню

5. Фінансові Питання
  • Обговорення та роз'яснення питання по тарифу за електроенергію
  • Обговорення заборгованостей орендарів
  • За електроенергію
  • Орендна плата
  • Обговорення питання підписання договору оренди

6. Заборгованість за електроенергію
Забезпечення термінової компенсації орендарями за спожиту електроенергію, через те, що ТОВ «РАДФОРМ» має заборгованість перед постачальною компанією у розмірі 103 817,54 грн станом на 01.01.2024р., що підтверджено рахунком:

Борги орендарів за спожиту електроенергію на 01.01.2024р. складають: - 102 174,57 грн., що документально підтверджено виставленими рахунками.

Кошти на рахунку ТОВ «РАДФОРМ» на 19.01.2024р. згідно з випискою банку - 13 189,71 грн.
Список боржників за спожиту електроенергію буде опублікований в Телеграм групі РАДФОРМ.

ВИСНОВОК


Збори проведено з метою обговорення та координації зусиль щодо подальшого розвитку та покращення умов роботи на території РАДФОРМ. Усі учасники погодилися із запропонованими пунктами та висловили готовність до співпраці.

Рішення зборів
1. Провести наступні збори 26.01.2024р. з ціллю детального розгляду освітлених в порядку денному питань.
2. На зборах 26.01.2024р вибрати учасників чинною ініціативної групи.


Голова зборів ____________________________________Шанайца О.С.


Секретар_________________________________________ Баженов С.В.

Зворотний зв'язок

Якщо у Вас є додаткові запитання або хочете дізнатися більш детальну інформацію з питання, що цікавить, залиште номер телефону для зворотного зв'язку.